Меню
03062, Україна, м.Київ, вул.Чистяківська, 2, офіс 323, 3 поверх
Пн-пт - 09:00 - 18:00
Сб-Нд - вихідний
Час роботи магазину:
  • Пн-пт - 09:00 - 18:00
  • Сб-Нд - вихідний

Сервіс

Відділ сервісу та технічної підтримки.

Звернувшись до Відділу ви маєте можливість отримати консультацію про підключення, налаштування та експлуатацію обладнання системи АНТИПОТОП.

Відділ виконує гарантійний та післягарантійний ремонт обладнання системи АНТИПОТОП.

Якщо у вас виникли питання до роботи обладнання системи АНТИПОТОП, спочатку зверніться до Відділу за консультацією обов’язково вказавши:

найменування та модель обладнання;

послідовність дій та які недоліки має обладнання;

при можливості додайте фото та відео некоректної роботи обладнання;

Якщо консультація не допомогла та обладнання дійсно несправне, відправте обладнання до Відділу на ремонт.

Телефон для консультацій: (063) 770-16-11, пн-пт 10:00 – 18:00.

Вайбер (тільки повідомлення, дзвінки не приймаються) (063) 770-16-11.

Діагностика або ремонт обладнання системи АНТИПОТОП виконується у Відділу, за адресою: м. Київ, вул. Чистяківська, 2, оф. 323, пн-пт 10:00 – 18:00;

для відправки Новою Поштою, м. Київ, відділення 265, отримувач Щуліпенко Сергій, т. (063) 770-16-11; 

для відправки Укрпоштою, м. Київ 04202, отримувач Щуліпенко Сергій, т. (063) 770-16-11.


Гарантійний ремонт.

Гарантія на придбаний Товар дає право на безкоштовний ремонт протягом усього гарантійного терміну, який  вказаний в гарантійному талоні. Гарантійний ремонт здійснюється за наявністю оригінального заповненого гарантійного талона з печаткою Продавця.

Термін виконання гарантійного ремонту залежить від складності ремонту, але не перевищує 14 днів. В разі неможливості відремонтувати Товар, він підлягає заміні, якщо Товар даної моделі відсутній він замінюється на аналогічний Товар іншої моделі. 

Гарантійному ремонту не підлягає Товар з пошкодженими або зірваними гарантійними пломбами (стікерами), Товар в середині якого присутні сторонні предмети, є сліди попадання рідин, наявність життєдіяльності  комах, а також дефекти, які виникли в результаті стихійних лих, механічних пошкоджень, або дефекти, що виникли при недотриманні умов монтажу та підключення, експлуатації та обслуговування, зазначених у Керівництві користувача та Паспорті на Товар.

Гарантійний ремонт або заміна Товару, здійснюється за адресою Інтернет-магазину та вказана в розділі «контакти».


Післягарантійний ремонт.

Післягарантійний ремонт виконується за умови проведення діагностики яка дає можливість визначити несправність Товару та оцінити вартість ремонту. Умови та строки оплати вказуються в рахунку та сплачуються до проведення ремонту. Витрати за доставку Товару транспортними компаніями для виконання післягарантійного ремонту сплачується за рахунок Покупця, або включаються в вартість ремонту. Термін виконання післягарантійного ремонту залежить від складності ремонту, але не перевищує 14 днів.

Після ремонту або діагностики Товар видається за умови пред’явлення квитанції прийому Товару в ремонт та підписання акту виконаних робіт, або відправляється компанією перевізником за зворотньою адресою контактної особи яка вказана в товарно-троанспортній накладній на отримання Товару Відділом. Отримання Товару у компанії перевізника дорівнює підписанню Акту виконаних робіт та підтверджує відсутність претензій до якості ремонту.

Термін зберігання Товару після повідомлення клієнта про виконання ремонту – 180 днів, після закінчення терміну, Товар буде утилізовано без повідомлення Покупця.