Меню
03062, Україна, м.Київ, вул.Чистяківська, 2, офіс 323, 3 поверх
Пн-пт - 09:00 - 18:00
Сб-Нд - вихідний
Час роботи магазину:
  • Пн-пт - 09:00 - 18:00
  • Сб-Нд - вихідний

Повернення

Повернення Товару належної якості здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Законом України "Про захист прав споживачів" встановлений термін для повернення Товару належної якості, який становить чотирнадцять днів не враховуючи дня покупки, за умови, якщо товар:
не використовувався;
збережений товарний вигляд та споживчі властивості;
збережені пломби, наліпки та ярлики;
документ, який підтверджує що Товар був придбаний в Інтернет-магазині та його оплату;
гарантійний талон.
Перелік товарів, що не підлягають поверненню, затверджуються Кабінетом Міністрів України. 
Повернення Товарів належної якості які належать до технічно складних, проводиться після проведення діагностики в сервісному центрі, термін проведення діагностики не перевищує 7 днів.
Для повернення товару належної якості необхідно виконати наступне, заповнити Заяву на повернення, та надати:
товар  в повній комплектації, з цілими пломбами, наліпками та ярликами, в збереженої цілісної упаковці;
керівництво Користувача, Паспорт, гарантійний талон; 
товарний чек, видаткову накладну або інший розрахунковий документ, що підтверджує здійснення покупки;
документ, що засвідчує особу (у випадках, передбачених чинним законодавством України).
Повернення Товару належної якості на адресу Продавця здійснюється за рахунок Покупця, та не відшкодовуються Продавцем.
Вартість Товару підлягає поверненню після виконання Покупцем умов вказаних вище, шляхом переказу на банківський рахунок Покупця не пізніше 7 днів.